Прочетен: 2254 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 24.03.2010 12:42
Защо се прави това? Някои ще кажат, че е за отвличане на вниманието.
Други ще използват израза, че „няма такова нещо, като лоша реклама”. Според
други ще е открит израз на контрола на тези хора над шоубизнеса. Всеки има своя
гледна точка. Но това, което не може да бъде отречено е , че окултно-масонската
символика тотално доминира музикалната индустрия.Всъщност темата е толкова обширна,
че ще се спра само на малки части от целият пъзел. Предполагам, че може да се
напише книга по въпроса.
Пирамидата със всевиждащото око. Тези два символа са широко използвани. В повечето варианти отделно един от друг. По различни начини се поставя акцента върху "едното око".По всякакъв начин се прикрива другото.Пирамидата също присъства под различни форми. Ето и малко снимки:
Мадона със символа.
Концерт на Лейди Гага. Отново пирамидата с окото на заден план.
Риана отново акцентира върху едното око. Същото се получава и при Лейди Гага на долната снимка.
Специализирано международно изложение в ...
Покана за третото балканско изложение на...
03.01.2010 15:36
няма добро без да има лошо, няма съвършенство има само път ..