Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2011 15:57 - Перфектният ден на Бойко Борисов
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 963 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 06.01.2012 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

7:35 Чува се силна пожарникарска сирена...Веднага скачам на крака.Фалшива тревога...Това била мелодията на новият ми електронен часовник. Подариха ми го моите хора от ГЕРБ. Но май ще трябва да сменя мелодията..Така само се плаша излишно. Ще взема някой път да се контузя сутринта. Опозицията само това и чака.

8:15 Ставам да закуся и пускам телевизора. Превключвам всички канали за да видя какво говорят за мен. По принцип нищо лошо, това е добре. Но пък и никой не ме хвали...Пускам си няколко диска със стари предавания на Бареков за да ми се оправи настроението.

8:45 Идват от НСО да ме вземат и закарат в МС. Подробно разпитвам един от служителите какво прави Плевнелиев... Нали още след изборите им го бях поверил, та сега проверявам дали всичко е наред. В политиката винаги трябва да си предпазлив.

9:55 Вече съм в Министерски съвет. Поглеждам през прозореца на кабинета си. Отново има някакъв протест. Това не е на добре. А колко хубаво беше, когато само Яне Янев протестираше...Но пък той сега не иска да протестира, защото щял да ни подкрепя. Дали пак да не го пратя в опозиция..Ако не друго поне ще заема площада пред НС и ще пречи на другите да протестират. Той пък може затова да не иска да е опозиция..Ще го измисля някак си.

10:35 Поглеждам през прозореца към президентсвото отсреща. Какво ли прави Първанов? Него винаги трябва да го държа под око. Вземам един бинокъл и започвам да гледам прозорците на президентсвото. Къде ли се е покрил ?Никъде не го виждам. Сигурно пак е намислил нещо...

10: 42  Никъде не го виждам..В този момент една силна светлина от прозореца на последният етаж ме заслепява...По стар навинк веднага падам на пода. Това със сигурност беше оптически мерник....Поглежам плахо към прозореца на последният етаж. Първанов държи ловна пушка и ми маха весело с ръка....

10: 45 По дяволите. Изкара ми акъла..Но нищо нека тренира човека. Като напусне президентството все ще трябва да се занимава с нещо. Най-добре да се отдаде на хобито си, че да не мисли за други неща. Дано по-скоро Плевнелиев се нанесе отсреща. Сега човек едно кафе не може да изпие на спокойствие.

11:15 Звъня на секрекарката си да я питам какви обекти имам за откриване днес. За съжаление днес няма нищо ново. Нищо, значи ще трябва да ходя пак да инспектирам обектите..Няма лошо. Така ще мога да огледам къде ще е най-добре да сложа ленатата и да разбия шампанското.

11: 45 Отивам до сейфа си в кабинета. Преди това за всеки случай поглеждам пак към прозорците на президенството.Чисто е....Изваждам от сейфа една карта на строителните обекти в страната. Това е тайна карта и само аз и Плевнелиев я имаме. Там са отбелязани обектите, които наистина ще завършим до края на мандата..Затова трябва внимателно да избера някакъв обект.Я да видя къде не съм ходил тази година...

12:30 Телефонът звъни...Лоши новини.Станишев станал председател на ПЕС. Сега ще трябва  пак да измисля нещо.

13:15 Заседание на МС. Обсъждаме новината за избора на Станишев за председател на ПЕС. Какво да предприемем ? Цветанов предлага да ме предложат за председател на ЕНП. Това не лоша идея. Все пак спасих цяла Европа от финансовата криза, със сигурност ще ме изберат. Но докато съм начело на ЕНП ще изпусна нещата от контрол...Ама и Цецо ги измисля едни.

13: 30 Дянков казва, че няма никакво значение тъй като имаме най-добрата фискална политика и много добър рейтинг от Мудис.Точно така. Дянков както винаги е прав. Ето това е едно наисина разумно предложение...Закривам заседанието.

13:35 В този МС е голяма скука..Станишев само ми провали пътуването извън София. Бях си набелязал една пречиствателна станция в провинцията...

14:00 Обаждам се на Фандъкова и казвам да приготви по спешност някоя детска градина за откриване. Трябва спешно да се пусне някоя хубава новина за мен. Вземам една ножица от сейфа и я слагам в чантата си.  Там вече съм сложил футболният си екип...

15: 15 Вече съм на националният стадион "Васил Левски". Това е едно от предимствата да си премиер. Никой не може да ти откаже да пориташ малко на добър стадион. На врата съм сложил един  депутат от ГЕРБ, бивш на РЗС. Така му се пада...Сега ще има да ритам на воля. И да го уцеля няма да ме е яд.Да не е ходил при Яне. Зад врата съм сложил 10 момчета от МГЕРБ. Нали все някой трябва да гони топката.

16: 05 Този вратар е много слаб, един удар не можа да спаси...Докато ритам си мисля за наградата "Футболист на годината"...Проклети журналисти, проклети анкети, проклет Интернет....100 % заслужавах тази нагарада.  Нали Бербатов спечели на журналистите наградата, феновете избраха мен. Трябваше да си взема наградата... Но аз най-много съм си виновен. Като слушам акъла на онези политически съветници така ми се пада. Не трябвало да приемам наградата...Още утре ще ги уволня всичките.

17:05 Отивам да открия детската градина в София. Вадя ножицата и режа лентата. Прибирам си едно парченце за колекцията. Фандъкова още малко и ще се разплаче... Бях и обещал, че ако спечели изборите и тя ще може да открива обекти.

17: 35  Лоши новини. Плевелиев казал в някакво предаване, че в предишният си живот бил жена....Боже Господи, с какви хора ми се налага да работя. Определено като се нанесе на Донкуов ще трябва да го следя изкъсо....Но това си има и предимства. Поне не е казал, че в предишният си живот е бил ловец ! 

18: 25 Прибирам се уморен в МС. Отварям шкафа и вадя една от многото кутии. Лепвам една лепенка с номер 2078 на лентичката, която отрязах преди малко и я слагама в кутията.

19: 15 Време е да се прибирам. Днес свърших достатъчно полезна работа.

19: 35 Пътуваме с охраната от НСО към Банкя. Минаваме покрай президентсвото...Поглеждам по навик към прозорците.Изглежда чисто. Първанов никакъв не се вижда. Вероятно пак замисля някакъв пъклен план.

19:45 Получавам СМС от Яне Янев. Казва ми, че в знак на добра воля се е отказал да ме уволнява.Даже ми предлага да сложи билбордове с надпис "Ще назнача Бойко Борисов !".

20: 15 Вече съм си вкъщи в Банкя. Пред врата намирам подърк. От кого ли е? Я от моят приятел Уорлик. Той винаги успява да ме изненада приятно.

20:20 Отварям подаръка. Той представлява два малки макета на самолети Ф-16 и Ф18. Интересен подарък.Странни хора са това американците. Слагам ги на видно място в хола. Трябва да върна жеста на Уорлик....

20:25 Ще му подаря макети на новите стадиони, които ще построя.

20:45 Получавам СМС от Волен Сидеров. Уведомява ме, че вече официално е опозиция на правителството. Одобрявам, нали сега пък Яне е с нас.

21: 15 Абе тези двамата дали не ми правят някакви номера. Днес опозиция, утре с нас ?! Писна ми от тях. Скоро ще въведа ред в тези неща.

21: 35 Скучно ми е. Пускам Канал 3. Дават Сашо Диков...Още по-скучно ми е. Вземам един диск със стари предавания на проф. Вучков и го пускам... Много е забавен този Вучков. Веднага ми се оправи настроението.

22: 15 Вече е време да лягам. Отивам до гардероба. Вземам си кимоното, запасвам черният колан и лягам да спя. Откакто станах премиер спрях да използвам пижама...Не се знае кога могат да ме нападнат.




Гласувай:
11



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 898823
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031