Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2017 16:01 - Последният ден на Бойко Борисов в МС
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 1249 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 20.02.2017 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
8:45 Събуждам се 15 минути преди да звънне часовникът. Това обикновено е на късмет… Миналият път също станах на време и спечелих втори мандат. Добре че не се успах.

9:15 Ставам да си приготвя закуска. Отварям хладилникът и си вземем няколко яйца. От вратата откъсвам снимката на Плевнелиев и я прибирам в един шкаф. Вместо това залепям снимка на Радев на вратата на камерата.

9:55 Вече пътувам към МС в луксозният си джип, който сам шофирам. Това обикновено ми носи късмет. Въобще не е вярно това, че не вярвам на НСО. Просто се опитвам да спечеля дамските гласове на следващите избори. Жените страшно си падат по мъже в огромни джипове.

10:35 Вече съм в МС. Едва ли ще има нещо интересно на последното заседание. Все пак съм подал оставка. Остава ми удоволствието да освободя всички министри. Както и се очаква скоро май пак ще се завърна на този пост. Докато Станишев е в ПЕС и иска да става еврокомисар едва ли ще имам някаква конкуренция. .

11:55 Вече съм в кабинета си. Хубаво и уютно местенце. Пия кафе и седя до прозореца с надеждата да видя какво прави Радев отсреща. Плевнелиев вече ми липсва . Докато беше отсреща поне си пиех кафето като нормален човек. Дали не се е разположил в новата библиотека. Но едва ли има от какво да се притеснявам, една библиотека не може да се сравнява дори с 5 км от АМ „Тракия”.

12:35 Вече пия трето кафе…Дали пък тази библиотека не е оборудвана с някакво съвременно оръжие. Добре , че разкопах между двете сгради. Сега ще мога да използвам това пространство, като буферна зона.

13:12 Дали не трябваше да се кандидатирам за президент?! Ако не друго поне ще имам хотел за съсед. Сега комунистите са ме обкръжили с този ЦУМ.

13:55 В скоро време ще трябва да организирам някаква модернизация на МС . Тази библиотека нещо не ми вдъхва доверие.

14:25 Дали пък да не преместя кабинета си в ЦУМ. Така ще мога да бъда по-близо до хората и ще открадна 15-30% от рейтинга на президентството.

15:18 Не няма да се местя… Ако взема още 15-30% НС и президентството ще станат с отрицателен рейтинг. 16:35 Отново ще трябва да давам пресконференция. Най-сетне нещо ободряващо за деня. Ще бъде пълно с фотографи и журналисти. Дали Беновска ще ми подари ябълка ?

17:15 Отново седя в кабинета си. Взе да ми става скучно. Отварям барът и си вземам една ябълка. Трябва да бъда предпазлив ако искам да остана във форма за предстоящите мачове.

18:27 Работният ми ден вече приключва. Най-сетне ще мога да поне за няколко месеца да се прибера у дома. Аз точно за това подадох оставка. И без това очаквам да спечеля предсрочните избори.

19:10 Все още съм в кабинета си. По принцип не оставам до толкова късно. Но нали днес ми е последен ден… Приближавам се към аквариумът и започвам да храня рибките. Подарък ми е от Владимир Путин…Нали му подарих куче. И миналата седмица получих този аквариум, като подарък. Дано журналистите не разберат за него. Кой знае какво ще си помислят.

20:08 Вече е време да се прибирам у дома. Няма смисъл още да чакам Радев да си тръгне пръв…Дали да не го изненадам и не се отбия за една вечеря в Шератон. Съветниците му редовно пазаруват в ЦУМ, ще трябва да върнем жеста.

20:35 Вече наистина взе да става късно. Вземам от бюрото ключовете за джипа си. Време е за една нощна разходка из София….

21:26 Вече съм се прибрал у дома и каракачанката ме чака.



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 897065
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031