Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2018 11:03 - ПРОТЕСТ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1875 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 11.06.2018 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО ВСИЧКИ БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ,
ДОКОЛКОТО СА ОСТАНАЛИ ТАКИВА

                                                      П   Р   О   Т   Е   С   Т

от Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл. 231, ап. 39, тел. 0888 408 623

ГОСПОЖО ПРЕДСЕДАТЕЛ,

На 5 април т. г. ви изпратих настоятелно искане за незабавна среща с вас и депутатите от НС с цел да ви уведомя и докажа за възстановяването на ОПГ в ИА "Автомобилна администрация" при МТИТС. Всички арестувани за корупция вследствие на която се избиват, раняват и осакатяват десетки хиляди български граждани годишно бяха тихомълком пуснати от ареста и възстановени на постовете си и продажбата на изпити и шофьорск книжки бе напълно възстановена.
Предложението ми бе отхвърлено чрез т. нар. "мълчалив отказ", което аз наричам "престъпление на гузната съвест".
Вследствие на това аз изпълних предупреждението си и възстанових замерянето на членовете на ОПГ "Народно събрание", т. е. депутатите, с гнили домати и яйца.
Въпреки това най-висшият държавен орган под ръковдството на председателя си продължи да прикрива престъпленията срещу нацията чрез избиването и по улиците и пътищата. Това показва, че т. нар. "Народни предстевители" воглаве с председателя им стават дейни съучастници в избиването ни.
Отказът от съблюдавенето на Конституцията и законите от страна на върховния законодателен орган е показателен, че този модел на управление е дълбоко античовешки, антибългарски и престъпен. Във връзка с това аз взех решение да започна безсрочна гладна стачка като поставям условието това Народно събрание незабавно да се самозакрие поради престъпния си характер. Допускам, че вие и останалите депутати ще проявите стандарната си тъпота и дебелоглавие и ще оставите без последствие моя протест, но това за пореден път ще покаже, че вие и останалите депутати обслужвате мафията, а не българските граждани, както е написано в Конституцията. По този начин вие радикализирате българските граждани и в крайна сметка ще докарате обществото до неконтролирани и силови действия спрямо държавните институции.
Аз искам да не се стига до такива действия, но вие и останалите престъпни депутати мислите по обратния начин.
Ако е останал и грам здрав разум у вас незабавно предприемете мерки за освобождаването на криминално проявения министър на МТИТС и разбиването на ОПГ в ИА "Автомобилна администрация" или разпуснете НС като негодно да изпълнява задълженията си, които са точно и ясно написани в Конституцията.
Настоявам да уведомите всички депутати за моя протест!
Обявявам започването на безсрочна гладна стачка, считано от 0 ч на 13 юни /сряда/ 2018 г.

11.06.2018 г.
София                                                                           Николай Колев-Босия



Гласувай:
2



1. nedovolen - Аз съм от селяните, които хранят ...
11.06.2018 15:15
Аз съм от селяните,които хранят гражданите,без да ми е дадена дума. Или може и по жълтите павета да растат домати. :)))
И аз съм Николай Колев, и аз съм лежал по занданите, посочвам само 7-мо отделение, СЦЗ, 1974. Не за убийство или грабеж. Който се досеща.Много ме бъркат с Босия или мастити Хадвокати, съименници. Казвам, не съм Хадвокат и бос, карам си по терлички. Не се обиждай, адаш. Не съм известен, не ми и трябва.
Общо казано, добре ги бъзикаш, но не е това решението на и този проблем. Предмет е на друга тема.
Аз те благославям, с надежда...колко мислих.
В блатото да не те оставям, ако пожелаеш.
Какво повече.
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735315
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031