Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2020 13:34 - Бъдещето на България според северните ни съседи Румъния
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 699 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 13.02.2023 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Съвсем случайно преди време ми попадна една песен на румънската певица Ина.По принцип не бих и обърнал внимание, ако не ставаше въпрос за нещо много важно. За какво всъщност става въпрос ?! Въпросната песен е "Индия". И за мое огромно съжаление само на пръв поглед се отнася за Индия.Защо ли ? Задавали ли сте си въпроса защо една румънска певица ще прави песен за далечна Индия. Освен това самото заглавия на песента е с две "н"-та, което идва да ни подсети, че не става въпрос точно за далечна Индия. По всяка вероятност става въпрос за това как в северната ни съседка виждат бъдещето и може би настоящето на Бълагрия. Според неофициални данни циганите у нас са над 1,5 милиона при неясно колко население на България. Дори да предположим, че сме 5 милиона. Това прави 30 % от населението ни. Сега разбирате ли за какво става въпрос?! 
По принцип песните се използват от Илюминатите/Масоните за предоставяна на поверителна информация за "посветени". . Въпросната певица имаше  концерти и в България. Ето и част от текста на песента :


"това е малко по - скандално". Това, че е скандално няма две мнения. Но трябва ли да ни  го натрапват по този начи.

"всички от клуба ще се справят ли с нас" .Под клуба вероятно се разбира ЕС или НАТО.По скоро е ЕС.


"Аз ще те хипнотизирам !
Готов ли си за мен?
После няма да можеш да ми кажеш не, не, не. " 

Чудесно. Вече сме хипнотизирани от новината. А сега ни питат и дали сме готови за нея. Разбираме също,че няма да можем да откажем. Вероятно решението е взето вече на високо ниво. Затова са и трите не !!! 

"Аз мога да летя ще дойдеш ли с мен ? " Вероятно се има предвид силата на Румъния или САЩ.

"Умът ти няма да може да почака" С други думи умът ни няма да може да го побере, какво са ни подготвили.

"Чувам как ме зовеш, Индия!
  Чувам как ме зовеш,  Индия! "   Тук не е случайно, че Индия се повтаря два пъти. Това само ни подсказва, че не става въпрос за Индия, а за България ! Или по-точно бъдещата балканска Индия !!


"Всички да станат!
Искам да видя ръцете ви горе! "  Тук вероятно не става въпрас за някоя дискотека. По- скоро е тайно решение взето от членовета на Съвета за международни отношения или Билдербергския клуб.


"Не сваляй поглед от наградата си !" Явно това е наградата, която сме заслужили. Или може би награда за някой друг.




Та на тези размисли ме доведе песента на Ина. Можете да я чуете и да се порадвате в клипа по-долу.







Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 904879
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930