Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2019 17:16 - Мрежов маркетинг
Автор: georgia18 Категория: Рецепти   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Казвам се Гергана и ще Ви разкажа защо пожелах да се присъединя към Мрежовия маркетинг. Завършила съм педагогическа специалност, което няма нищо общо с директните продажби. Но докато учих за учител, така и нямаше толкова практическа подготовка, която според мен е необходима. Реториката като предмет така и не я изучавахме. А изкуството да говориш пред хора е така необходимо особено, когато трябва да преподаваш на ученици. Да си като актьор и да играеш сценария, да си забавен и интересен, за да могат да те слушат. Но това не се случи мина известно време, в което си търсих работа по специалността. Редовно търсих обяви но все попадах на такива , в които искаха млади хора но ако може да имат 5 годишен стаж поне по специалността и на минимална заплата да са - перфектно за работодателите но не и за мен Все пак си Намерих работа макар и да не беше  точно по това което бях завършила- в държавната администрация. Не ме удовлетворяваше image, че аз съм единственият "млад" кадър и че след като разучиш какво трябва да вършиш правиш едно и също докато се пенсионираш или чакаш да си намериш нещо по-добро, което не идва. И чакаш ли чакаш да се случи чудото и заплатата да те удовлетворява. А аз не исках да съм като хората, които ходят с нежелание и чакат петъка, за да се отпуснат. Работата за мен трябва да бъде УДОВОЛСТВИЕ и да ходиш с кеф Исках да не съм слагана в рамки, да работя по определен график, да ми казват кога трябва да почивам на обяд. Това не беше моето. И един ден попаднах на една информация, за нов поглед на нещата да създадеш свой бизнес да не зависиш от шефа, а аз исках точно това САМА ДА СИ БЪДА ШЕФ, . Като тоа не беше  като повечето бизнеси, в който трябва да инвестираш определена сума пари, да създаваш продукти, да наемаш помещение. Перфектно. 

Но преди да се присъединя към Директния маркетинг  време постепенно мисленето ми започваше да се променя. Осъзнавах, че шефът- държавата -обществото няма да се интересува от МЕН какво аз искам, а че трябва сама да  си съградя мечтаната работа и живот. Че никой не ми е длъжен. 
Муждувременно започнах да ходя на танци, случайно попаднах на една "лекция относно 
здравето и красотата. В нея се говореше за вредите от захарта. Никой не ме е натискал да я спирам но реших че нямам нужда да си вредя допълнително. Започнах да се интересувам повече от това, какво ни се предлага като храна. И буквално ми стана лошо с какви боклуци ни тъпчат всекидневно..... Затова започнах да си приготвям сама разни рецепти, тъй като поне виждах какво слагам в тях - поне бяха без консерванти. Почнах да спортувам повече и тези ми навици (храна,спорт и начин на мислене) ме доведоха до решението да се присъединя към МЛМ компания, в която продуктите са НАТУРАЛНИ, е вредят на природата,и най вече отговарят на ЦЕНА- КАЧЕСТВО.

Но винаги ми е било интересно защо някой си мисли, че като започне нещо ново като бизнес който преди не е правил  изведнъж ще почнат парите да валят. За всяко нещо трябва да се потрудиш например децата за да се научат да карат колело се изискват усилия от тях същото е и с мрежовия маркетинг. Без усилия няма резултати.  ИЗИСКВА СЕ ПОСТОЯННО ДВИЖЕНИЕ НАПРЕД - ПОСТОЯНСТВО, УЧЕНЕ, САМОРАЗВИТИЕ. 
Това което ме привлече определено беше свободата, да си независим от шеф, но също така или иначе хората ползваме продукти за здраве и лична хигиена защо да не го използвам е в наша полза и да печелим от това 

Сами може да разгледате продуктите, за да сте по-енергични, красиви и здрави ТУК👉👉👉 https://bit.ly/2O4YStE

А ако и на Вас Ви допада идеята за Мрежовия маркетинг присъединете се към моя екип ТУК 👉 👉 https://bit.ly/2Ux8UWY





Тагове:   мрежовмаркетинг,


Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: georgia18
Категория: Рецепти
Прочетен: 2965
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930