Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 20:50 - Човеко, стани!
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 4333 Коментари: 1 Гласове:
2



„Срещу планетата Земя се извършва инвазия, а ние не забелязваме. В инвазията са замесени и представители на човечеството, предатели на своята човешка раса. Предатели на своя биологичен вид! Те ни говорят за човешки права и за демокрация, докато осъществяват геноцид над бялата раса, а ние ги подкрепяме. Осъществяват геноцид над черната раса, а нейните водачи и политици също ги подкрепят. Постепенно ни изтласкват от земите на нашите деди и ни натикват в резервати. Също както някога натикаха в резервати коренните жители на Северна Америка. Превръщат ни в роби, както някога превърнаха в роби негрите от Африка. Наричат го „либерална демокрация” и „пазарни отношения”. За второто може би са прави. Ние сме на пазара. Нас са ни продали и някой ни е купил. Кой? Кой ни е продал и кой ни е купил? В общи линии знаем. Онова, което не знаем, е че вече няма накъде да отстъпваме. Ние, хората вече не ходим изправени по Земята. Ние се влачим, пълзим. Човекът спря да живее, той почна да оцелява.
Човеко, стани!”
В своя трети сайт:
http://tangra.ucoz.ru/
Пуснах своята книга „Човеко, стани!”, разделена на 14 части. С множество илюстрации към текста. През 2008 година тази книга ме спаси от съдебно преследване. До Главна прокуратура и до еврейските организации срещу мен бяха подадени жалби, че провеждам нацистка и хитлеристка пропаганда. Само че малко преди да ме арестуват, аз бях успял да публикувам книгата във форума на тогавашното Движение „Воини на Тангра”. Запознах се със съдържанието на жалбата и ги посъветвах да прочетат книгата ми. Куриозното е, че първата публикация стана в сайта, контролиран днес от същите типове, които тогава настояваха да бъда съден и осъден. Ама такъв е животът, куриозите ни съпътстват навсякъде.
Препоръчвам на всички, които не се задоволяват с официалните обяснения за събитията да прочетат тази книга. В нея ще открият много неочаквани факти, способни да променят светогледа и представите им за света около нас. също така препоръчвам на админите на voininatangra.org да я свалят от сайта си. Тя не им принадлежи. Пък и тази моя, написана от мен книга противоречи на техните схващания. Изрично подчертавам, че книгата е писана от мен, защото те твърдят, че не е. Ами щом не е, да посочат конкретно откъде съм преписвал. Защото въпреки, че я написах за три месеца, над текста съм работил повече от десет години. Всички останали, които не ме ругаят и не ме клеветят, могат да я копират и публикуват. Цялата или на части, претенции нямам. Единствената ми претенция е да посочват коректно източника и автора. Това ми стига. И още един откъс. Започнах с края на книгата, ще завърша с нейното начало: „Знаете ли какво ви очаква през следващите 12 години? Едва ли. Кой би допуснал, че е възможно да се подготвят толкова чудовищни събития? Но ако през далечната 1978 година ви бяха казали, че съвсем скоро Съветският Съюз ще се разпадне, и че САЩ ще се превърнат в най-големият мракобес на планетата, който навсякъде ще потъпква всякакво понятие не само за човешки права, но и за елементарна човечност бихте ли повярвали? Кой би повярвал, че така бързо двете Германии ще се обединят, а Чехословакия и Югославия ще престанат да съществуват? Ако някой ви беше казал, че след падането на комунизма ще заживеете десетки пъти по-зле нямаше ли да го сметнете за лъжец? Какво ще се случи утре? Не можем да знаем, а и да ни кажат, не бихме повярвали, ако не знаем истината за това, което беше вчера, и което е днес. Това се опитвам да направя, а дали ще повярвате, си е ваша работа. Аз просто изпълнявам своя дълг.”
 


Тагове:   Хитлер,   извънземни,


Гласувай:
3



1. анонимен - Човеко, стани!
21.03.2010 00:50
Казвал съм ти какво влияние оказаха върху мен и "вижданията" ми твоите "Кръгове". "Човеко, стани!" е нещо повече... Нещо много повече.
С приятелски поздрав - Челбир!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996695
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031