Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2010 17:55 - Дневникът на едно правителство (фоторазказ)
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 1745 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 23.09.2010 18:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Борисов : "Димитров ти защо напусна БСП? "
Димитров: "Как защо? Защото ти си номер едно"
Борисов : "Само така. Ти си моят човек."
Димитров си мисли :" Ти почакай да направя още нялколко гафа. Пък ще видиш кой е напуснал БСП.."

image
Борисов: "Много съм ти задължен, че уволни Дянков"
Зелик : "Защо ?!"
Борисов: " Защото иначе не знам къде щях да си търся финансов министър"

image
Борисов: "Трайков какво става с пистата за Формула 1 ?"
Трайков: " Малко се изложихме.Дали да не се откажем ?"
Борисов : "Абе ти да не си луд ? Ти не си ли виждал, колко камери и фотографи има по тези състезания. Ще ме дават по цял свят."
Трайков : "Разбирам"
Борисов: " Освен това Цветелина вече печата винетките за болидите"

image
Борисов: " Първанов какво да правя с енергийните проекти ?!"
Първанов: " Колко пъти да ти повтарям, ще ги строиш всичките"
Борисов : " Но някои казват, че така ще сме зависими от руснаците"
Първанов: "Лъжат те. Путин не ми е казвал нищо подобно"

image
Борисов: " Тази седмица имаме ли нещо за октриване,че да се обадя на журналистите ?"
Плевнелиев: " Много бързаш, тези нещо стават малко по-бавно"
Борисов: " Е поне някоя първа копка няма ли някъде?!"

image
Панета : " Ти си шефът. Аз съм само директорът на ЦРУ"
Борисов: " Естествено, че аз съм шефът. Ти даже нямаш рейтинг"

image
Борисов : " Абе Саркози имате ли посетители в Лувъра ?"
Саркози: " Имаме!"
Борисов : " Имате, защото още не сме открили нашият Лувър"

image
Берлускони:" Борисов стига си лъгал с този рейтинг ! "
Борисов: " Защо, ти как лъжеш ?!"
Берлускони: " Е да ама ти прекаляваш. Ако продължаваш така ще надминеш 100 % одобрение"

image

Борисов : "Фандъкова това е много удобно. Трябва да си взема едно такова в Министерски съвет."
Фандъкова си мисли: " Кога ли и аз ще се вредя да открия една детска градина?"

image
Агента отзад си мисли: " Мамка му, жената сигурно пак е с някой любовник"
Преводачката си мисли: " Боже, дано Борисов не изтърси някоя глупост. Но пък аз винаги мога да излъжа какво е казал"
Цветанов си мисли: " Дали да се похваля на Панета, че съм разбил "Октопод"-а. "
Борисов си мисли: " Само едно нещо се чудя. Тази снимка в кой албум да я сложа"
Панета си мисли: " Хейдън копеле републиканско.Тъпкано ще ти го върна!!! "

image
Папата си мисли: "Чудна работа. Как ли македонският премиер Борисов е успял да си уреди аудиенция при мен. Сигурно кардиналите пак ми правят номера"

image
Цветанов:" Борисов дали ще стана президент ?! "
Борисов: "Ще станеш, няма страшно."
Цветанов: "Защо си толкова сигурен ?"
Борисов: " Защото Димитров каза, че мощите вършели чудеса"





Гласувай:
5



1. estirbg - Закачките ти ме развеселиха!;-...
23.09.2010 19:21
Закачките ти ме развеселиха!;-))
Чудно! Как ли ще реагират персонажите в комикса, ако се съгледат, случайно минавайки през блога ти!?
цитирай
2. polopot - :)
23.09.2010 20:05
Абе по-добре да не минават през блога ми.
цитирай
3. estirbg - Остава ни единствения спасителен пояс - хуморът!
23.09.2010 22:05
Така си е - няма нищо по-колоритно и по-реално от народния фолклор /да не се бърка с попфолка!/. Колиба, в която се смеят е по-добра от дворец, в който плачат - добре са го казали китайцита...:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 899082
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031