Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2011 10:59 - Тайният дневник на Бойко Борисов !
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 2653 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 04.02.2011 19:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

8:45 - Ужас...Пак се успах. Но няма страшно, вече съм премиер и мога да се успивам колкото си искам. Пък и вече няма опасност да закъснея за среща с Алексей.....
 

9:00 - Преглеждам сутрешната преса. Каракачанката ми носи вестниците, така съм го дресирал това куче. Доволен съм, пишат само хубави неща за мен. Я Лазар ми носи още един вестник.... но това е "Галерия". Гадно мръсно псе, от къде го е взел. Сигурно Яне Янев го е хвърлил през оградата през нощта. 

9: 35 - НСО идват да ме вземат за да ме закарат в МС. Докато пътуваме до там някой се обажда по телефона. Добри новини...не се обажда Алексей. 

 9 : 37 - А това бил посланик Джеймс Уорлик....От уважение към него му казвам на развален  английски : "Гууд морнинг". Той ми казва нещо на английски..... ?!?! Понеже още ми се спи не можах да го разбера, но и без това тези неща не са за по телефона. Така са ме учили още в "Симеоново"...Затварям дипломатично.

9 : 50 - Вече съм в МС. Вървя към заседателната зала за да се срещна с всички министри. Днес имаме съвещание. Не бързам да вляза...все пак всички фотографи трябва да успеят да ме снимат. 

 9: 51 - Преди да вляза чувам псувни и крясъци от залата. Като вляза всички млъкват. Приближавам се да поздравя министър Найденов. Но той изненадващо сяда бързо на стола. Явно след посещението в Япония го е страх да седи прав близо до мен... Но нищо министрите трябва да знаят кой е шефа тук.

 10: 25 - Заседанието продължава.Нищо интересно...всички само искат пари от Дянков. Само Цецо мълчи през цялото време и нищо не иска... Как да нямаш вяра на такъв човек. 

 11: 00 - Време е да взема нещата в свои ръце. Оказа се, че рейтингът ми е паднал под 70 %..... Затова казвам на Дянков да увеличи всички данъци и да вземе всичките пари на НЗОК. Искам от Тотю да повиши възрастта за пенсиониране на 67 години. Също така ще премахнем всички ваканции на учениците. И тримата министри са уплашени... Успокоявам ги, че после ще отменя всички техни решения и пак ще стана добрият премиер. Според мен това трябва да върне рейтинга ми пак над 70 %....

11 : 45 - Заседанието приключи. На излизане от залата пак виждам Цецо да си слага онзи смешен каскет....

11: 47 - Отново моите любими журналисти. Камери и фотографи....идилия.

12: 05 - Седя в кабинет си в МС...Поглеждам през прозореца. Има митинг на опозицията, Яне Янев пак ми иска оставката. Разказва някакви неща от миналото ми...Добре, че никой не му вярва. Въпреки, че е много гадно да ти искат оставката...още повече, след като всички медии те харесват. Но пък от друга страна е добре, щом ми иска оставката това означава, че все още съм премиер.....

12 : 15 - Гладен съм. Мисля си за някакъв официален обяд с някой посланик. Най-добре с македонският...така няма да имам нужда от преводач.

12: 20 - Като помисля, не е добре да обядвам с македонският посланик. Прекалено съм важен за да му оказвам тази чест. Пък и може да е агент на сръбските тайни служби... А пък те какви неща знаят за мен....(опа това не  е за дневник)

12 : 30 - Реших ще изпратя някой да ми вземе 1-2 дюнера. Все пак трябва да подкрепям арабският бизнес в България, иначе няма да инвестират у нас. Така ще мога и да заздравя отношенията ни с арабският свят. Я дюнерите пристигнаха.... Вкусни са, не е като филия с мас.... Я да се облегна сега на дивана за малко..

14: 45 - По дяволите заспал съм. Сетих се, че трябва да отида на някаква конференция...

15 : 30 - Пристигам на конференцията. Я посланик Джеймс Уорлик случайно бил на конференцията. Тъкмо сега ще си поговорим с него. 

 15: 32 - Здрависвам се с Уорлик и се усмихвам на камерите и фотографите.... Уорлик започва да ми говори нещо на английски.... Очаквам да чуя от него " "Congratulations, Borisov!". Не за друго. а за да не се налага да го слушам повече ...

15:34 - Странно така и не чувам 
"Congratulations, Borisov!". Уорлик се усмихва и ми дава някаква бележка. В нея има написани думи на английски с въпросителни накрая. Давам я на една от съветничките ми да я преведе.

15 : 42 - Тъпата конференция вече приключи. Най-важното е, че всички фотографи успяха да ме снимат. Даже си направих обща снимка с Уорлик. 

15: 45 - Напускам хотела след края на конференцията. След 1 час имам важен мач. Успях да уредя отново да играем на "Васил Левски". Странно Цецо си тръгва заедно с американският посланик. И отново носи този смешен каскет.....

16: 30 - Вече съм по спортен екип на националният стадион. Като се замисля аз май имам повече мачове на него от половината национали....

 17: 42 - Мачът вече е приключил. За съжаление не успях да отбележа нито един гол. Вратарят на другият отбор беше много добър. Може пък да е бивш агент на ДС, те са навсякъде. 

17: 45 - Дават ми за спомен тимовите листове на двата отбора. Почти като на професионалисти, даже има ЕГН-тата на всички. Ще си запиша със сигурност това на противниковият вратар.....

18: 05 - Вече съм обратно в МС. Асистентката ми носи бележката на Уорлик. Ето какво пишело: Южен поток ? Белене ?!
 Шистов газ ? ПРО ?! Ами сега какво да правя. Трябва малко да помисля....

18: 35 - Това енергетиката не било, като футбола и тениса.......

19: 05 - Най-добре да се обадя да питам Първанов. Той ги разбира тези неща. 

19: 08 - Каза ми, че ако подпиша за "Бургас-Аликсандруполис" ще ми помогне...

19 : 11 - Поглеждам през прозореца. Яне още е на площада и ми иска оставката....

19: 45 - Уморен съм. Днес свърших ужасно много работа. Време е да се прибирам вкъщи. 

20 : 45 - Вече съм си у нас. Пак съм гладен.... Мисля да си поръчам еврейска храна за вечеря. Все пак трябва да подкрепям и еврейският бизнес у нас. Освен това винаги съм бил за балансираната политика. Пък и моят приятел Волен Сидеров винаги е казвал, че те управляват света....Не, че някой му вярва де...но пък ако  е прав....И без това съм гладен.

20 : 55 - Храната пристигна въпреки, че тоя дето я донесе не приличаше на евреин. Тази порция ми изглежда много малка.. За разлика от сметката. Това поне означава, че храната наистина е еврейска. 

21: 05 - Политиката изисква жертви...още съм гладен. В кухнята няма нищо освен един хляб.... 

 21 : 46 - Я дават някакъв мач по телевизията. Ще го изгледам.

 22 : 05 - Сам съм и ми е много скучно. Изпращам на Танов СМС с ЕГН-то на вратаря от днешният мач. Не мога да допусна да не се разпиша в още един мач. 

 22 : 07 - Обзалагам се с охраната от НСО на 5 лв, че Танов пак ще звънне на ЕГН-то. Всички се смеят на шегата ми. Най-сетне нещо забавно тази вечер.

22: 37 - Прибирам се вътре. Още съм гладен.. Гледам хляба в кухнята... Сигурен съм, че тук някъде имаше едно бурканче свинска мас...

22: 42 - Танов ми звъни. Пак е пробвал да звънне на ЕГН-то.....

23: 45 - Спи ми се, но не мога да заспя. Започвам да броя за да заспя по-лесно.... 70% одобрение, 72%, 74 %, 76%....като стигна до 100 % започвам отначало...Помага ми вече заспивам......

23: 55 - Първанов 50 %
 одобрение, Станишев 35 % одобрение, Яне Янев 34 % одобрение....Бойко Борисов 15 % одобрение..... 

23 : 57 - Събуждам се облян в пот...това е било кошмар...Изглеждаше почти като истинско....


...................................................................................................

  Настоящото копие от дневника беше изпратено до редакцията на моят блог от анонимен подател... Според някои човекът оставил копието е носил каскет...според други не.....

 









Гласувай:
14



1. misbis - накефи ме, страшно умееш да ги подредиш
05.02.2011 07:47
golden написа:
най-лесното е да обвиним анонимния. Него не могат да го опандизят, щото не знаят кой стои зад гърба му. Дневник - всеки не пише. Причината се знае. Дневник пишат само влюбените.
- И САМОВЛЮБЕНИТЕ
цитирай
2. polopot - Според мен дневника има всички ш...
05.02.2011 11:01
Според мен дневника е автентичен......Може даже да го пратя за експертиза....
цитирай
3. vmir - Добре. Я дай така и за Гоце.
07.02.2011 14:54
цитирай
4. polopot - до vmir
07.02.2011 15:56
Ще видя какво мога да направя по въпроса...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 898114
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031