Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2011 16:45 - Дневникът на едно правителство (фоторазказ) - II част
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 19.03.2011 09:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
На пресконференцията в МС....
Цветанов си мисли: " С този "Октопод" малко се изложих но нищо...Ще се реванширам на изборите"
Борисов си мисли: "
 Сега сигурно цялата опозиция умира от яд. Никой досега не е давал пресконференция с американският посланик. Това само доказва, че съм най-добрият"
Уорлик си мисли: " Посланик на пресконференция с премиер. Това е постижение в световната дипломация. Сигурно в департамента си умират от яд.След този успех дано ме повишат и ме пратят в някоя по-нормална държава" 

image
Борисов: "Цецо открих начин как да спечелиш изборите"
Цветанов: " Така ли ...как ?!"
Борисов: "Трябва да стартираш операция "кандидат-президентите".....
 

image
Уорлик на среща с младите социалисти...
 Млада социалистка: " Посланик Уорлик трябва да организирате съвместна пресконференция с премиер в МС.."
Уорлик се усмихва: "
 Ама вие младите сте големи мечтатели...Ех, деца, деца..."
Станишев: "Хмм...това не е чак толкова лоша идея....Като нищо Борисов ще се хване..."
 Уорлик: "Добре ще се пробвам. Но ако успея ще ми пазите душата...нали се сещате от кого..."
image
  Борисов: "Ти за кого ще гласуваш за мен или за социалистите "
Бабата:"
 Само за тебе и за социалистите, чадо"
Борисов: " Абе какви социалисти, аз съм от ГЕРБ.Ти май нещо с главата...."
Бабата си мисли : " Брей, откакто не е премиер Станишев много се е променил..."
image
При посещението в Япония...
Борисов: "Миро я ела сега тука да покажа една хватка на домакините...."
Найденов:" Моля ти се Бойко недей така..."
Борисов" Ела тука ти казвам, няма да се излагам пред японците. Само малко ще те сритам  и без това съм ви разпуснал вас министрите....."

image
Борисов: "Тази питка отговаря ли на хлебният стандарт на Найденов ?!"
Служителката:"
 Разбира се господин премиер.."

Борисов: "Тогава ти ще ядеш от нея"

image
Борисов: "По дяволите...Тази седмица не съм откривал никакъв строителен обект"
Плевнелиев си мисли : " Лоша работа. Скоро ще свършат всички първи копки на обекти в държавата. Тогава от най-популярен министър може и да последвам съдбата на Димитров "

image
На срещата в Брюксел...
Борисов: "Ей Бъсеску ти колко километра магистрали построи тази година ? Кажи бе, мишок....А са те сложили на първият ред...и фотографите ще ти направят по-хубава снимка"

Кошмарът на Бойко Борисов: 
image
" Ще ти взема рейтинга и ще го дам на Яне Янев...."

image
В Брюксел....
Борисов си мисли: "
 Европа си е Европа. Дори фотографите им знаят кой излиза най-добре на снимките. Само тоя Ромпой малко загрозява снимката но нищо...Сигурно се ухилил така, защото за първи път се снима с мен.."

image
Борисов си мисли: "Ужас, магистрала Люлин пак няма да е готова. Ако продължавам така няма да успея да открия нито една магистрала през мандата си..... "










Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 898979
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031