Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2011 15:32 - Дали нападението над Либия е било планирано преди 10 години ?! (видео)
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 1052 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
2 Март, 2007 бившият генерал(4 звезди) и кандидат за президент Уесли Кларк: " След около 10 дни след 11 Септември, аз отидох до Пентагона и видях секретаря Ръмсфелд и заместника Уолфовиц. Слязох долу просто за да кажа "Здравейте" на някои от хората от обединеният щаб, които работиха за мен. Един от генералите ми каза :" Сър елате, вие трябва да поговорите с мен". Казах му, че сме твърде заети. Той отговори: "Не, не...Ние взехме решение да тръгнем на война срещу Ирак". Това беше точно около 20 Септември. Аз го попитах" Ние отиваме на война срещу Ирак? Защо?" Той ми отговори: "Не знам. Предполагам, че не знаят какво друго да предприемат." Попитах го дали са намерили информация, която да свързва Саддам с Ал-Кайда. Той отговори: "Не, не. Нищо ново в тази насока. Те просто взеха решение за война. Ние не знаем какво да предприемем с тероризма. Но имаме добра армия и можем да свалим правителството им." Аз се върнах да го видя след няколко седмици. Но по това време ние бомбардирахме Афганистан. Аз го попитах: "Все още ли ще водим война срещу Ирак?". Той ми отговори: "Още по-лошо от това".Той взе един лист от бюрото и каза, че го е получил от началниците. "Това описва кака ще предприемем действия срещу 7 държави за 5 години. Започвайки с Ирак и след това Сирия, Ливан,Либия,Сомалия, Судан и завършвайки с Иран"




Гласувай:
9



1. grigorsimov - Дали преди 10 години или преди 110 ?
28.04.2011 18:43
Вижте сами:
Писмо на Албърт Пайк – "Великият командир" на Върховния съвет на масоните в Америка (а по-късно и на световното масонство), преди смъртта си – 1891 г., написал писмо до италианския революционер Джузепе Мазини, с инструкции как да се прилагат масонските планове в Италия:
"Всички посветени във висшите степени на масонската религия, трябва да я отстояват, следвайки неопетнената доктрина на Луцифер (дявола)...
За пълното тържество на масонството ще са нужни три световни войни, като в третата от тях ще бъде унищожен мюсулманският свят, след което ние ще изпровокираме гигантско социално сътресение, ужасите от което ще покажат на всички гибелността от безверието. Революционното малцинство ще бъде унищожено, а разочаровалото се от християнството мнозинство ще получи от нас истинската светлина от учението на Луцифер"!
Този цитат, за първи път се е появил в книга на Лео Таксил, през 1897 г. след смъртта на Пайк - 1891 г.
цитирай
2. tomcat - Чел съм и "Морал и догма&qu...
28.04.2011 19:14
Чел съм и "Морал и догма" ,едно към едно се описва сегашната реалност ,от безредиците в близкия изток ще започне третата световна!
цитирай
3. polopot - Не съм чел това но. . . чак пък преди ...
28.04.2011 19:40
Не съм чел това но...чак пък преди 110 години да са го планирали :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 899043
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031