Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2011 21:41 - Защо получавате минуси ?
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 2064 Коментари: 19 Гласове:
20

Последна промяна: 10.05.2011 23:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image "Остави мишката на пода, това е интернет полиция. Ние определяме твоето ниво на вина сега. Не оказвай съпротива, никой не е невинен, справедливостта ще бъде кратка". 

Вие получавате минуси, защото:

1. Има ли сте неблагоразумието на си направите блог.

2. Още по-лошо.Има ли сте неблагоразумието да го направите в блог.бг.

3. Решили сте напишете в блога си това, което мислите. 

4. Още по-лошо. Това, което мислите не съвпада с това, което очакват да мислите.

5. Позволявате си лукса да мислите. 

6. Това, което пишете в блога си кара и други хора да се замислят.

7.  Не залагате на "копи-пейст" политиката в блога си. 

8. Още по-лошо, когато заложите на "копи-пейст" публикувате неща, които не сте прочели в медиите. 

9. Вярвате, че това което сте публикували в блога си е по-близко до истината от това, което чувате от медиите.

10. Още по-лошо. Започвате да карате и други да вярват в това.

11. Губите си времето за вашият личен блог. Вместо да гледате: Планета ТВ, Шоуто на Слави, Иван, Азис..... 

12. Има ли сте наглостта да повярвате , че вашият блог е полезен с нещо.

13. Подвели сте други блогъри също да повярват, че вашият блог е полезен.

14. Има ли сте наглостта да спорите с модераторите на блога. 

15. Въобразявате си, че в България има интернет-полиция. 

16. Вярвате, че програмата "Ешелон" съществува. 

 17. Никога не сте попадали на първа страница заради едно написано изречение. 

18. Никога не сте попадали на първа страница, защото сте се заяждали с някого в блога. 

19. Още по-лошо, не се заяждате с никой в блог.бг

20. Не всеки втори коментар под постингите е ваш. 

21. Никой не иска да се заяжда с вас. 

22. Вярвате, че стойностните неща умишлено не се допускат до първа страница.

23.......




Гласувай:
20



1. yotovava - Слагането на минуси или плюсове няма никакво значение - системата отчита само БРОЙ гласувания.
10.05.2011 22:02
Така че можеш да се окажеш на първа с изключително много на брой минуси. От мен плюсче, че и направен толкова труд. Другото - кучета го яли :))))))))))))))))))

поздрав от мен
Валя
цитирай
2. polopot - Ставаше въпрос за онези минуси, ...
10.05.2011 22:06
Ставаше въпрос за онези минуси, които се появиха наскоро от никъде.
На мен не ми отчиташе посещения а ми отчиташе минуси...:))

Имах -111 при 35 прочитания...Но както и да е...
цитирай
3. yotovava - Точно това е, но тези, които са открили бъга, не разбират
10.05.2011 22:19
че всъщност наминусявайки някого, го изкарват на първа. Катана даже пусна цял постинг за това. Той пръв го разбра. Та свиркай си, ако те наминусят, постингът вместо да бъде скрит в пета глуха, излиза на предна линия. След това даже става забавно. :))))))))))))))
Валя
цитирай
4. tomcat - "ЕШАЛОНА" не е майтап!
10.05.2011 22:20
"ЕШАЛОНА" не е майтап!
цитирай
5. polopot - Добре де Йотова на мене като ми на...
10.05.2011 22:25
Добре де Йотова на мене като ми наблъскаха 111 минуса защо не отидох на първа а си стоях, както обикновено в пета глуха......


tomcat знам, че не е майтап. Затова казах, че ако вярваш получаваш минус :)

Той и Фейсбук не е майтап...и скайп...и пощата....:)))

Я сега да видя дали ако отговарям на всеки и се заяждам ще успея да попадна на първа страница ?

То се е видяло, че с нещо смислена няма да се докопам.......

Тролове от всички категории, обединявайте се !!!!
цитирай
6. yotovava - Виж, първия път като ме наминусиха, ми беше адски криво-
10.05.2011 22:35
После идва и другият момент - броят коментари. Не знам следил ли си блога - но например има постинги, в които коментарите са от сорта
- И сега какво?
- Нищо, чакаме Годо.
- И ако не дойде.
- Пак го чакаме

Крайно време е да не се впечатляваш. Четеш, каквото ти харесва, изказваш се, където сметнеш за добре. Първия път няма да забележат, втория път също, но идва един момент, в който се завързва разговор и тогава проличава кой какъв е. Системата е несъвършена. Това е. но защо ти да се косиш, че системата е несъвършена. Пък и животът не се заключава само до блога :))))))))))))))))
Вярвай ми, от три години съм в различни сайтове. Първоначално много се впрягах, сега изобщо.
Така че усмихвай се, чети, забавлявай се. Вероятно има и други, които също те четат и те намират за интересен.
Валя
цитирай
7. polopot - Аз въобще не се впрягам. Просто ми ...
10.05.2011 22:42
Аз въобще не се впрягам. Просто ми стана едно такова тъжно, че не съм на първа страница....Пък и след, като блога е толкова лесен за манипулиране защо да не се възползвам. Не мислиш ли, че имам право ? Пък и ако попадна на първа все някой може да се излъже да прочете нещо и от другите ми постинги. Така, че един вид моята мисия е справедлива.
цитирай
8. анонимен - Има закономерност да си на първа и без манипулации
10.05.2011 23:11
1. Похвали Чудовището, Валя, Бискочо или мене;
2. Наругай за нещо руснаците;
3. Същото, но с комунистите;
:-)))))))))))))) И хората на служба ще се заемат с тебе.
цитирай
9. polopot - 1. Тези за първи път ги чувам. Тебе ...
10.05.2011 23:24
1. Тези за първи път ги чувам. Тебе също (без да се обиждаш :)
2. Това мога да го пробвам, но пък те горките толкова слушат в последно време САЩ, че с нищо не са ми интересни....
3. Тук явно съм изтървал удобният момент (9 май беше скоро)


Явно хората на служба пак няма да се заемат с мен....

Абе аз по едно време му бях хванал цаката с Лейди Гага...

От мен да знаеш масоните и илюминатити също помагат да си на първа..;)
цитирай
10. анонимен - За масоните и илюминатите знам, но защо пропусна евреите?
10.05.2011 23:29
polopot написа:
1. Тези за първи път ги чувам. Тебе също (без да се обиждаш :)
2. Това мога да го пробвам, но пък те горките толкова слушат в последно време САЩ, че с нищо не са ми интересни....
3. Тук явно съм изтървал удобният момент (9 май беше скоро)

Явно хората на служба пак няма да се заемат с мен....

Абе аз по едно време му бях хванал цаката с Лейди Гага...

От мен да знаеш масоните и илюминатити също помагат да си на първа..;)

Идва 22 юни. Подготви се. :-)))))) А си казал, че германците нанасят превантивен удар, а те е полазила Първа Конна, барабар с Будьони. :-)))))
цитирай
11. polopot - Благодаря за съвета. . . Абе ще му ...
10.05.2011 23:35
Благодаря за съвета... Абе ще му хвана аз цаката, как се попада на първа страница. Я кажи с кой блогър да започна да се заяждам....
цитирай
12. polopot - И какво трябва да е заглавието. Нещо ...
11.05.2011 12:03
И какво трябва да е заглавието. Нещо от рода на : "Я елате в блога ми", "Я вижте какво има в моя блог", и разни такива смислени неща.....
цитирай
13. hristo27 - Като гледам не си от новобранците, а ...
11.05.2011 14:26
Като гледам не си от новобранците, а се чудиш на елементарни неща.
Ако имаш желание, погледни блоговете от Първа до Пета и изброй колко от тях са в момента без "минуси". И дали броят им отговаря на броя, които са гледали тези блогове? Така, че... като в приказката за лудия и баницата. Просто системата на гласуване е сбъркана
цитирай
14. mileidi46 - Posmqx se ot surze s tvoqta, , bol...
11.05.2011 14:49
Posmqx se ot surze s tvoqta,,bolka" za purva straniza:))
Smeni si snimkata i sloji edna mazka s goli zizi...i pi6i,4e e biv6o gadje-i mnogo strada6,6te si reje6 venite...vednaga 6te se vturnat i adminite da ti nosqt nojove za da im dade6 adresa da q izdirvat..:)))
Kato na kino..nali se se6ta6:)))
цитирай
15. polopot - do mileidi46
11.05.2011 15:15
За това не се бях сетил. Но вече гледам, че модераторите са се смилили над мен. Поставили са ми втората звезда за "най-популярен в блог.бг". Това трябва да означава, че скоро ще се докопам и до заветната първа страница....
цитирай
16. phoenix2000 - Стой!!! Нямаш минуси?
11.05.2011 15:26
Невероятно, но факт, нямаш минуси? Нещо ме съмняваш :)))))))) (Майтап) Айде и от мен един глас номер 13, дано да не ти е фатален, току виж те забележил властелина на блога и те заминусил драстчно (смях). Поздрави

ПП Като гледам засега минаваш между капките
цитирай
17. polopot - Да и аз започвам да се чудя, защо н...
11.05.2011 15:35
Да и аз започвам да се чудя, защо нямам минуси още :))))))

Може да го е страх да сложи минуси на този пост....;)

След, като успях да разкрия сега го е страх..
цитирай
18. megafon - Аз затова
12.05.2011 09:53
си имам и препратка към сайта си.
цитирай
19. polopot - Da tova ne e nikak losha idea. No na ...
13.05.2011 11:36
Da tova ne e nikak losha idea. No na men ne mi vurshi rabota. I bez tova tozi blog vze da mi stava vse po-bezinteresen...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 899105
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031