Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2011 15:20 - Един ден на Бойко Борисов
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 520 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.12.2011 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
7:35 Последната отсечка на АМ"Тракия" е готова. Дори президента Плевнелиев присъства на откриването. За пореден път ми се моли да му дам да отреже част от лентата на последният участък. Отказах му. Да не ме е слушал да става президент, сега само ще гледа как се режат ленти. Вадя ножицата от джоба си и започвам да режа....Странно лентата не иска да се среже. Ножицата е ужасно тъпа и не може да среже лентата Камерите снимат и всички тръпнат в очакване. Опитвам отново, но нищо не става. Някой е сложил дефектна ножица в джба ми. Дори репортерите на CNN, които предават пряко събитието започват да се чудят какво става.По дяволите.....Лентата е цяла и нямам друга ножица.

7:45 Събуждам се целият облян в пот. Това е било поредният кошмар. Беше наистина ужасно.Добре, че подобно нещо не може да се случи в действителност. Но трябва да бъда поготвен за всякакви изненади. Политиката понякога е мръсна работа.

8:00 Винаги съм казвал, че не чета вестници. Разбира се това въобще не е вярно. Старателно прегеждам пресата тази сутрин, дакото в същото време съм пуснал телевизора за да слушам какво приказват за мен и правителството. Засега пишат само хубави неща.

8:15 Намерих интересна новина в един вестник. Станишев станал председател на ПЕС. Ужас !!! В Европа не знаят ли, че той е от комунистите. Не ми стигат проблемите в България, ами сега ще трябва да спасявам и цяла Европа. Трябва спешно да се обядя в Брюксел и да им разкажа как социалистите ми съсипаха детството....

8:35 Идва охраната от НСО и тръгвам към МС. Днес ми предстоят много важни задачи.

8: 55 Минаваме покрай националният стадион "Васил Левски". Още се ядосвам,че отказах наградата "Футболист на годината". Напълно си я бях заслужил. Ако не бяха онези проклети политически съветници и тя щеше да бъде във витрината ми. Но така си е, като им слушам глупостите...Винаги съм знаел, че няма никаква полза от тях.Трябва да ги уволня при първа възможност.

9:15 От МС ме иноформират, че ще имам среща и с американският посланик. Това е добре. Трябва да го уведомя, че социалистите са превзели Европа. Да вземе някакви мерки, че току виж утре Станишев станала някакъв шеф и във Вашингтон.

10:15 Влизам в кабинета си в МС. Питам секретарката си дали за днес имам някакви обекти за откриване.

10:55 Отивам до сейфа в кабинета си. Отварям го и от там вземам един нов комплект ножици...Не, че съм суеверен, но понякога сънищата се сбъдват. За всеки случай изпробвам ножиците на няколко лентички останали ми от предишни обекти. Режат перфектно...


11:45 Излизам от кабинета. Вземам със себе си няколко снимки от посещенията си в САЩ. За да знае Уорлик, че на мен може да се разчита.

12:45 На излизане поглеждам през прозореца. Отново има някакви протести. Жалко, че Яне вече не ми е опозиция. Той изглеждаше далеч по-добре на площада от тези трактори и гневни фермери. Но какво да се прави. Това е животът.

14:15 Отново съм в колата и пътувам за откриването на някакъв обект. Докато си седя на задната седалка на колата вземам един лист и започвам да рисувам. Щом моят приятел Сталоун може да продава картини по 20 000 долара, значи и аз мога. Винаги съм знаел, че имам талант за художник. Даже ако се заема по-сериозно с рисуването ще мога да изплатя и външният дълг на България.....

15: 45 Пристигнахме на обекта. Всъщност само се разкарвах на празно. Някаква обновена детска градина в София. Вадя ножицата и режа лентата  от първият път.След това слагам лентата в джоба си. Всички ръкопляскат и изглеждат радостни. Само Фандъкова ме гледа тъжно и с насълзени очи. Горката чак ми е жал за нея....Все още си мисли, че някога и тя ще открие обект в София.

16:15 Получавам изненадваща новина, че Уорлик е отменил срещата с мен. Това е добре. И без това вече съм уморен.

17:35 Отново съм в МС. Скучно ми е няма какво да правя...Най- добре да се обадя до Брюксел. Ще ги помоля да ме направят председател на ЕНП... По колко ли ленти на година реже председателят на ЕНП? 27- страни членки на ЕС, ако откривам обекти във всяка една от тях... Или пък ако трябва да играя мачове в толкова много европейски столици. Не, не...Това определено не е за мен. Въпреки, че 100 % ще задмина Лео Меси за футболист на Европа.

19: 15 Уморен съм от дългият ден. Вече е време да се прибирам в Банкя.

20:00 Прибирам се и включвам телевизора. Дават Уорлик на среща със Станишев....Това не е на добре. Спешно трябва да предприема някакви ответни мерки. Кой знае какво му е казал Станишев за мен.

20: 35 Търсят ме телефона. Обажда се д-р Стоичков. Каза ми, че президента на Барселона е поискал вече аз да преговарям за спонсорските им договори.. Може да звучи нескромно, но наистина съм добър в намирането на спонсори. Марек, Берое и Левски вече не са ми достатъчни.

21: 05 Отново звъни телефона. Обажда се Владимир Путин да ни покани да се присъединим към новият им съюз. Отказвам тактично, като твръдя, че за нас приоритет е ЕС.

21: 15 Отново обаждане...Уорлик ме моли да приема поканата на Путин и да присъединя България към съюза с Русия. Чудни хора са това американците.... То вярно, че като влязохме в ЕС той почти се разпадна, но все пак.

22: 45 Време е вече да заспивам. Вадя лентичката от джоба си и я записвам в тефтера си под номер 2014. След това я слагам в килера при другите...

23:10 Събуждам се от изненадващ SMS. Я това бил Волен Сидеров. Пита ме след, като Яне вече е с нас, дали той трябва сега да е опозиция ? ....Тези двамата ще ме уморят. Изключвам телефона.

23:15 Най-сетне ще мога да заспя....






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 903952
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930