Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2012 11:11 - Топ секретно: Телефонен разговор между Бойко Борисов и Владимир Путин
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Поради огромният интерес към проведеният преди време разговор между Бойко Борисов и Владимир Путин ще публикувам цялото му съдържание. 

Борисов : Ало, централата. Свържете ме с Москва.
Централата: Моля изчакайте няколко секунди. Проверяваме сигурността на линията...Лично вътрешният министър настоя за това.
 Борисов: Браво на Цецо. Винаги се грижи за мен.
Централата: Министър Цветанов докладва, че връзката е сигурна и разговорът може да започне.
Борисов: Ало, другарю Владимир Владимирович.
Путин: Какъв другар, бе Бойко ? Моля ти се не се излагай. Нали вече сме капиталисти. Говори направо по същество.
Борисов: Обаждам се да ти кажа... ****"+?"***++"=+%=.....Ало, Ало. Какво става с връзката ?
Путин: Хмм...От ФСБ докладавха за някакъв пробив в сигурността. Някой ни подслушва.
Борисов: А пък Цецо обеща, че вече няма да се случват такива неща.
Путин: Готово, неутрализирахме го. Като свършим погледни в съсдената стая. Според нашите спътници трябва да е там.
Борисов: Добре.Обаждам се да ти кажа, че няма да строим "Белене". Но реактора може да га дадеш. Ще го монтирам в "Козлодуй" и всички ще са доволни. Петролопровода също няма да го строя. Но в името на нашите добри отношения ще направя "Южен поток".
Путин: Петролопровод може и с Ердоган да направя. Щом не искаш АЕЦ твоя си работа. Ректора щом го искаш ще ти го дадем.
Борисов: А може ли да кажеш на "Лукойл" малко да намалят цените на горивата.
Путин: Нямам практика да се меся в държавните предприятия.
Борисов: Тя не беше ли частна компания ?
Путин: Хмм...Вече е държавна.. Но това не го казвай на Златев, че Алекперов още не знае. И тази вечер недей да играеш карти с него. Според нашите спътници пак приготвя няколко тестета с фалшиви карти.
Путин: Удари силно с юмрук в стената точно под картината Борисов: Защо ? Владимир Владимирович какво става тук. БУМММММ. По дяволите..Сега пък си изкълчих ръката. Пак ще ходя бинтован.
Путин: Съжалявам. Субектът в съседната стоя беше долепил една чаша до стената и подслушваше. Понеже нашите спътници изключиха цялата техника...Извинявам се за контузията ти.
Борисов: Няма нищо. Жалко, че скоро няма избори. Бинтован изглеждам много добре по телевизията.
Путин: Искаш ли да ти съдействам за малко повече туристи това лято. Дори ако им хареса може и да останат да живеят в България.
Борисов: Може. Това е чудесно. Предполагам,че ще са някои секси рускини ?
Путин: Съмнявам се. Като гледам през прозореца такива протестиращи няма.
Борисов: Ще извиняваш за енергийните проекти Владимир Владимирович. Нищо лично. Аз не бих отказал да прережа и тяхната лента. То не може само магистрали. Но нали знаеш, че сега сме част от Запада.
Путин: Интересно...На тази карта, която направихме с Бжежински не ви виждам да сте част от Запада.
Борисов: Стига се шегувахте с мен. Уорлик всичко ми е разяснил.
Путин: Извинявам се. Сгрешил съм. Погледнал съм картата за след 2025 година.
Борисов: Освен това моят приятел Ердоган каза, че Балканите никога няма да бъдат отново ваша сфера на влияние. На него може да се вярва.
Путин: Те на него военните не му вярват. Но щом си решил да го слушаш. Може неговите планове за Балканите повече да ти харесват....
Борисов: Какви планове за Балканите ?! Аз нищо подобно не знам. Просто Уорлик ми каза да ходя редовно до Истанбул. Много помагало за рейтинга.
(През това време в кабинета влиза вътрешният министър Цветанов. Борисов димпломатично слага ръка на слушалката).
Борисов: Цецо точно ти ми трябваш. Някой пак ни послушва. Провери ли в съседната стая ?
Цветанов: Всичко е чисто шефе. Явно чекистът от Москва пак лъже.
Борисов: Добре. Цецо къде си тръгнал с тази чаша из кабинета? Остави я на бюрото и ми сипи малко портокалов сок в нея.
Путин: Борисов къде се изгуби?
Борисов: Аз не мога да те разбера какви проблеми имаш със Запада ?
Путин: Какви проблеми ? Всичко е точно както трябва. Вчера къде що има петрол в Арктика го дадохме на семейство Рокфелер. Но това да си остане между нас...
Борисов: Добре де, тебе Балканите защо те интересуват не мога да разбера ?
Путин: Мен не ме интересуват. Аз се интересувам само от петролни и газови находища. Но Патрирах Кирил се бил разбрал нещо с Папата.
Борисов: Като дойде у нас ще го разпитам подробно. Владимир Владимирович да те питам знаеш ли кой ще спечели в САЩ ? Ромни или Обама. Просто се чудим в ГЕРБ на кого да заложим. Не бива да се излагаме пред американците.
Путин: Не ме вълнува много. Но Буш-старши ми каза, че ако Ромни спечели ще се пресели да живее в Москва и САЩ ще ни върнат Аляска.
Борисов: Владимир Владимирович ти как успя да изкараш толкова време на власт. На мен даже вторият мандат не ми е сигурен.
Путин: Нищо сложно. Просто се опитавам да  подобря рекорда на семейство Буш по продължително управление.
Борисов: Как е кучето, което ти подарих ?!
Путин: Не го виждам много често. Даже ми е мъчно за него. Но според нашите правила съм го оставил на ФСБ да се грижи за него.
Борисов: Надявам се да се чуем  скоро.
Путин: Аз също.


След приключването на разговора Борисоив става от бюрото в кабинета и с уморена походка се отправя към дивана. Сяда на него и с рязко движение изважда един мини предавател от ухото си. Захвърля го на пода и заявава ядосано : "По дяволите този Уорлик. Много силно крещи, продъни ми ухото. Дано по-скоро го разкарат от тук. Едно нежно женско гласче е за предпочитане."
 




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 906363
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930