Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2011 16:49 - Топ секретно : Писмо на Бойко Борисов до Хилъри Клинтън
Автор: polopot Категория: Политика   
Прочетен: 975 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Мои източници от кабинета на премиера ми донесоха поредната флашка. От нея се разкрива част от тайната кореспонденция на премиера с водещи световни политици. Ето и едно негово писмо :

Диър Хилъри, 
Пиша ви като правителствен ръководител на вашият най-верен атлантически съюзник. (Това е България, ако случайно  не се сещате).Изпращам ви и наша снимка (в случай, че не се се сещате кой съм аз). Аз съм голям радетел за запазване на нашите добри отношения. С голямо нетърпение очаквам вашето посещение в България. Посещение, което вие по непонятни за мен причини продължавате да отлагате. 
За да засвидетелствам моята подкрепа към нашите общи атлантически ценности ви изпращам фрегата "Дръзки", която да ви окаже военна подкрепа в битката с Кадафи. Искам да ви уверя, че това беше мое лично решение. Някои хора от вашето посолство дори ми предлагаха да купя първо ваши изтребители Ф-16. Казаха, че за тях това било много по-голяма подкрепа за атлантизма от нашата фрегата. Разбира се аз не ги послушах.... 
Просто не можех да чакам да се подписват договори, да се модернизират изтребители, да се обучават пилоти. И чак тогава да ги изпратя в подкрепа на НАТО. Ами то войната щеше да свърши дотогава. Затова взех мъдрото решение да зарежа изтребителите и да изпратя нашата фрегата....Все пак съюзник в нужда се познава.
Разбрах, че догодина в САЩ
 също сте имали президентски избори. Използвам случая да пожелая късмет на демократите. Дано вашият шеф Обама спечели и вие отново бъдете държавен секретар. Ние пък тази година ще си имаме президентски избори. Надявам се да стискате палци за мен. Разбрах също така, че САЩ от години имате някаква електронна система за гласуване. Абе натискате там едни копчета на монитора и гласувате. Нещо като моят телефон с копчета. Много ще се радвам ако можете спешно да ми изпратите няколко от тези машини... Все пак с Цецо никога нищо не е сигурно ( но това да си остане между нас). 
От това, което ми казаха моите съветници разбрах, че ваши опоненти са републиканците. Предполагам не ги обичате много. Ето тук мисля, че можем да си сътрудничим много ползотворно с вас. Аз също си имам опозиция. Най-много ядове ми създава един консерватор. Та разбрах, че той поддържал връзки с вашите републиканци. С други думи имаме общи врагове. А приятелите на вашите врагове, са наши общи врагове. От, което следва че ние с вас сме приятели..... 
С голям интерес ще очаквам вашето бъдещо посещение в моята прекрасна страна. Все пак това, че още не сте дошли си има и своите позитивни страни. Понеже аз в момента се занимавам основно със строежа на магистрали. Но пък не съм успял да завърша все още нито една. Та ако дойдете няма да можем да минем по нито една магистрала. Което пък ме подсеща, че това можем да е заговор срещу българо-амриканските отношения. Да сигурно за това бавят магистрала "Люлин".. А пък тя се строи от турци....Но пък моят приятел Сидеров твърдеше, че Турция се командва от САЩ....От което излиза, че...... Няма значение, на него и без това не може да му се вярва.....
Много ще се радвам да ви посрещна в моята прекрасна страна в следващите 2 години. Сигурен съм едно ваше посещение ще послужи като пореден сигнал за укрепването на нашите атлантически връзки. 

Бойко Борисов








Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: polopot
Категория: Политика
Прочетен: 906736
Постинги: 319
Коментари: 1082
Гласове: 2262
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930